Ledig stilling: Koordinering/logistikk/salg

Om Meditek

Firmaet ble etablert i 1992. Vi leverer medisinsk teknologi til offentlig og privat sektor både systemer, produkter og service. Våre leverandører og samarbeidspartnere er i aller fremste rekke innen medisinsk teknologi. Våre kunder skal kunne forvente god service, sømløs oppfølging, kvalitetsprodukter, uproperitære systemer og profesjonell prosesshåndtering. Alt til konkurransedyktige priser. Vi har pr i dag 11 ansatte fordelt på våre kontor i Kristiansand, Sandefjord og Göteborg.

Stillingen

I forbindelse med at en av våre ansatte skal ut i fødselspermisjon, har vi ledig et vikariat med mulighet for fast ansettelse innen koordinering/logistikk/salg. Det er en 80-100% stilling med kontor i Sandefjord eller Kristiansand, alt etter hvor du er bosatt. Oppstart etter avtale, gjerne mellom mars og mai 2019.

Vi søker en effektiv arbeidsvillig person med god orden som behersker engelsk muntlig og skriftlig, er god til å prate for seg, kan regne tilbud og forhandle. Mye av arbeidet foregår på telefon og mail, men noe reising er det også. Vi har det tidvis travelt og du må også kunne ta i et tak. Videre må du være glad i kunder og like utfordringer, tar ansvar og har gjennomføringsevne.

Vi er et lite miljø, så for oss er det viktig med personlige og sosiale egenskaper og gode positive holdninger. Du må kunne lese mellom linjene, være diplomatisk og ha god arbeidsmoral.

Det vil bli krevd en personlighetstest i forbindelse med ansettelsen.

Høyere utdannelse og relevant praksis fra helsesektor/industri er en fordel, men dine holdninger er viktigst!

Søknad med CV og hva du kan bidra med sendes til kolstad@meditek.no

Folkebadet.no